Pages


*** Sila Ambik Perhatian:- Bagi menghormati para peniaga semua, kami TIDAK LAGI MEMPAMERKAN HARGA JUALAN BORONG di blog ini. Sila sms dan telefon SAHAJA untuk dapatkan harga spesel pemborong...Selamat Memborong yer...cHOW...cHIN...cHAU

Tuesday, 5 June 2012

Branded GAP Jeans+TSHIRT dan Kemeja CHAPS untuk di HABISSSkan...

Berikut merupakan lebihan pre-order yang lepas....stok yang ada....seluar jeans dan tshirt GAP, kemeja CHAPS untuk budak-budak. Seluar jeans tu ada 2 kaler...biru & hitam...nak jelas tengok gambor kat bawah yer...

Barang yang ada pun tak banyak, adalah lebih kurang balance 100-200 helai jer (total semua ler). So pepaham la yer...Sapa call dulu...dapat tengok dulu...dan pastu boleh ler borong dulu la yer... ;P

Lagi satu untuk makluman pembaca & pelawat blog kami nie...mulai 2012 KAMI HANYA MENJUAL BARANG KEPADA PENIAGA...so klu ada yang nak beli untuk persendirian...harga yang kami akan tawar adalah 2 x Harga Borong...5 x Harga Borong or else...pembelian minima adalah 100 helai...so harap maklum... :)

Alamat Premis Kami adalah:- No. 82, Jln Sari Ilmia, Alam Sari Bangi, Selangor. Landmark, komuter UKM, German Malaysian Institute (GMI) dan Pusat Latihan KWSP Bangi (ESSET). So klu boleh harap korang boleh savekan alamat premis kitorang nie yer...malas dah nak sms berpuluh kali...huhuhuhu...


No comments: